torstai 31. toukokuuta 2012

DONE

Yeahh! Mun kaikki isot kokeet tältä vuodelta on ohi. 
Tänään oli viimeinen musiikin koe. Se oli ärsyttävä. Mun piti taputtaa jotain ihme rytmejä ja ne kyseli kaikenlaisia kysymyksiä. No mutta nyt se on ainakin ohi, meni miten meni. 


Täällä on jo kesä. Oli komen päivän viikonloppu ja mä pääsin ruskeutumaan parvekkeelle. Kaikki kyseli tiistaina olinko taas käyny jossain Brasiliassa :) 
Mulla on enää kuukausi koulua jäljellä. Hyi, kauheeta ajatella et ens vuonna on jo "ylioppilaskirjoitukset" ja sit koko koulu loppuu ja mä meen töihin. Toisaalta mä odotan sitä innolla mutta toisaalta mua pelottaa. Koskaan ei tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu. 


Nää kuvat on Keukenhoff:sta, sellaisesta kukkapuistosta Amsterdamin lähellä, silloin kun me oltiin siellä. Nää ei ole mitenkää erityisiä ja joidenkin mielestä ehkä tylsiä mutta mul ei ole oikein muutakaan... En ole mikään kukkafani mut noi oli oikeesti upeita!


Piti vielä sanoa, että viime viikonloppu oli todella mukava! Need more weekends like this. Me oltiin kahden kaverin konsertissa, ne oli kyllä megahyviä ja se toinen teki mulle laulun... Sitten oltiin partyissä ja maanantaina vietettiin perinteisesti vapaapäivää istuen kahvilassa kavereiden kanssa. Mulla ei nyt ole yhtään järkeviä kuvia mutta kannattaa käydä INSTAGRAM:ssa katsomassa mariamrtn. Mä laitan sinne yleensä kuvia kun jotain tapahtuu. 


MARIA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti