keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Further one year

Tässä on nyt mennyt taas kokonainen vuosi.
Mä haluaisin tehdä postauksen tästä kuluneesta 16-vuotis vuodesta.


 Tässä pari kuvaa meidän serkun häistä viime kesältä. Oltiin siis Venäjällä kokonaisen kuukauden. Se tuntui pitkältä ja muutenkin kesä ei ollut mitenkään erikoinen. 

Nämä kuvat ovat ihan loppukesältä Biarritzistä. 

Syksyllä alkoi sitten taas koulu ja yksi mun parhaimmista ja toisaalta huonoimmista kouluvuosista. Ihan alkusyksystä me pidettiin useat partyt meidän luona ja niiden seurauksena on ollut vaikka mitä... 
Yksi mun kaveri Suomesta pääsi mun kouluun ja meistä on tullut tosi läheisiä tän vuoden aikana, vaikka ennen se oli vaan "hyvänpäiväntuttu".
Oon saanu olla sairaala-sängyssä monta kertaa. Anemian takia. Jo niin monta kertaa, että mua alkoi mietityttää mun tulevaisuus. Ei tälläisellä terveydellä pärjää sillä uralla, mikä mulla oli tavoitteena. 
Nyt mun baletti jäi tältä vuodelta kuitenkin, kun nilkka meni. Enää kaksi kuukautta kesälomaan ja kolme kuukautta, että pääsen kävelee normaalisti. Joten mun kesäloma alkoi jo nyt. 
Olin Suomessa, kotona ja sain nähdä mun kavereita niiin pitkästä aikaa.. 
Tänä vuonna mä kans sain kokea aivan upean Brasilian-matkan. Se vain oli niin uskomaton, vaikka ollaanhan me käyty Brasiliassa vaikka kunka monta kertaa. Me tavattiin siellä ranskalaiset kaksoset ja paljon muita ihmisiä, mukaan lukien brasilialaiset surffarit :)

Tämän vuoden aikana, oon oppinut aika paljon kaikkea ja mä huomasin miten näiden 4 vuoden aikana täällä Pariisissa, mä oon sitoutunut tähän kaupunkiin ja ihmisiin täällä, enkä usko että voisin muuttaa takaisin Suomeen. Joku uusi maa houkkuttaisi, muttei Suomi. 
Hope, next year will be much greater. On luvassa viimeinen kouluvuosi jess ja työn hakeminen ja omaan asuntoon muuttaminen. Saattaa olla, että mun koko elämä vaihtuu näiden kolmen tulevan kuukauden aikana, mutta se nähdään kun saan kipsin pois :)

Kiva muuten, että joku on alkanut seuraamaan tätä, kiitos teille :)

MARIA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti